21 Oct 2016

Budget 2017: Kadar BR1M 2017 di Naikkan Sehingga 20%

Assalamualaikum & Salam Muafakat.

Budget 2017 ketika ini sedang dibentangkan di Parlimen oleh DS Najib Razak.

Antara goodies budget yang dinanti-nantikan oleh rakyat Malaysia ialah pemberian BR1M. Ramai berpendapat kadar pemberian BR1M bagi tahun 2017 akan dinaikkan lebih tinggi bersempena dengan ura-ura PRU akan diadakan pada tahun depan.

Ternyata tepat sekali tekaan rakyat Malaysia. Perdana Menteri telah bersetuju untuk menaikkan jumlah pemberia BR1M sehingga 20% berbanding tahun sebelumnya.


Oleh itu, tahniah diucapkan kepada mereka yang layak menerima BR1M. Gunakan wang ehsan tersebut sebaik mungkin. Semoga BR1M dapat membantu mengurangkan kos sara hidup.





3 comments:

  1. tak sempat nk dengar bajet tadi huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xper..hari nie blh baca dkt akhbar tempatan

      Delete
  2. Anda memiliki blog informatif di sini, saya ingin berbagi dengan Anda semua di sini bahwa ada peluang besar bagi individu atau perusahaan untuk mengakses pinjaman dari Tuan Pedro, petugas bagian pinjaman yang memberi saya pinjaman sebesar $800,000 untuk membiayai proyek bisnis saya di tingkat pengembalian tahunan 2%, Tuan Pedro adalah pria baik hati yang bekerja dengan investor dan mereka juga menawarkan program pinjaman investasi untuk membiayai bisnis bonafide di seluruh dunia.
    Hubungi Tuan Pedro
    Di Email:pedroloanss@gmail.com
    Nomor Whatsappwhatsapp: +393510140339.
    Mr Pedro menyediakan semua jenis pinjaman untuk pribadi atau bisnis

    ReplyDelete

Perhatian:
1. Komen yang tidak sopan & "spam" akan dipadam.
2. Komen hanya boleh dibuat melalui versi "Mobile" sahaja.